23 thoughts on “Bliža se …

  1. MačekMuri

    Kako – skupina katoliških vernikov???!
    A so naredili ofer in pobrali po pet evrov in naročili jumbo plakate?
    Pet ljudi, pa postavijo kar jumbo plakate.
    No, da ne bo razumljeno narobe. Vsaka jim čast in kapo dol! Samo še vedno me malce zanima, kdo jim je pomagal z denarjem.

  2. trunto

    Meni se zdijo takšne metode malce sporne. Še posebej, če so iz katoliških vrst. Zakaj? Zato, ker takih prijemov so se in se še služijo predvsem anglo-saksonski protestanti, ko začnejo duhovnike enačiti z menedžerji, Cerkev pa z mednarodno korporacijo… Reklama pa tako ali tako spada zraven. In ne bi rad, da se to začne še pri nas. A očitno se je že začelo.
    Meni se zdi to vsiljivo in neokusno.

  3. Αναμαρια

    Sam pristop organizatorja kampanje in izvor pobude je morda res nekoliko vprašljiv. Predvsem pa smo nevajeni takšnih potez z versko vsebino. Meni se sicer podoba plakata in sporočilo zdita zanimiva in pozitivna. V poplavi veselega-decembra prazniki postajajo le potrošniški konstrukt, pozablja se pa na globljo vsebino. Meni je všeč in bom iskreno vesela, če zagledam to podobo na Celovški v Lj. med oglasi za vse možne nakupovalne akcije tega sveta 🙂

  4. br. Janez

    @MačekMuri:
    Ni bilo lahko, vendar gre. Za podrobnosti se obrnite na info@jezusmedia.com

    @trunto:
    :hmm Se mi zdi, da ne moremo ravno enačiti vsega tega. Dotični primer “reklame” ravno prinaša drugačno sporočilo kot vsi “coca-cola” božički. Tukaj ne gre samo za reklamo kot reklamo, ampak akcijo za drugačno pojmovanje adventnega časa.

    @Αναμαρια:
    Se mi res zdi, da smo nevajeni tovrstnih potez. Lokacije samih plakatov mi pa niso znane. Jaz sem ga videl tu, v Mariboru.

  5. trunto

    Saj v tem je bistvo. Da plakat, kot tak, ne bo nič spremenil. Ljudje bodo to videli, kot še eno reklamo za kakšen nov film od Mela Gibsona. 😉 Meni se je zdelo dosti boljše sporočilo, ko je FRAMA v centru na Prešernovem trgu imela prireditev Podaj mi roko ali nekaj takega. Kjer se je prepevalo, govorilo in ne vem kaj še vse. Prav všeč mi je bilo. Nekako tako kot tile mormoni, ko zvečer pod spomenikom pojejo svoje pesmi. (Sicer mi zgledajo malo prisiljeno, vendar vseeno.) Ljudje jih opazijo, se ustavijo, jim prisluhnejo. Ljudje dejansko vidijo, da za tem nekdo dejansko stoji. Pri plakatu se ne ustaviš, mu ne prisluhneš. (Čeprav danes je že vse mogoče.) 😉
    Nekako se mi zdi, da se je ta misijonska dimenzija Cerkve izgubila. Pa jo probajo potem povrniti s takimi poceni “marketinškimi triki”.

    BTW: Prav nasmehnil sem se, ko sem zasledil v levi pasici pod Novice iz Drugega sveta: “Blogerji na sejmu erotike v Celju”. Pa menda ne no… 😉

  6. br. Janez

    @trunto:
    Gotovo postavitev plakata ni vse. In tega se skupina pri Jezusmedia tudi zaveda. Pripravljajo nadaljnje korake.

  7. ales

    Meni je v redu. Nekje so pač začeli in upam, da bo še kaj sledilo. Kaj konkretnega. Hm, ujel sem se pri misli, da so pravzaprav plakati zelo konkretni …, pa so vendar premalo.

    Lep adventni čas.

  8. Tadej

    Meni se zdi super. Skrbi me edino, da teh ‘oddaljenih’ (katere mislim, da naj bi ti plakati nagovarjali – ker tiste, ki hodijo v cerkev, lahko nagovorimo tam) nimamo kam povabit. Vsebine že imamo dobre, ampak manjka dodelanih programov, relevantnih za sodobnega človeka, če pa se že najde tu in tam kakšen, pa ni povezan v celostno (župnijsko) pastoralo (z istimi značilnostmi)…

  9. 1tastar

    Tisti .COM me utrjuje v prepričanju, da sem imel prav, ko sem se na začetku svoje blogarske kariere prepiral z neko agresivno ateistko Vanjo, in sem ji rekel, naj se ne odreka javno svojemu krstu, ker RKC itak ni noben dušebrižnik, ampak čisto navaden velekapitalist

  10. br. Janez

    @1tastar:
    :bučman Jaz bi temu prej rekel nepoznavanje internetne logike končnic (.com, .net, .org). Tu bi seveda najbolj pasala končnica .org oz. kar .si.

  11. Alenka

    No, ker smo v svobodni, demokraticni drzavi, kjer lahko in smemo oglasevati skoraj karkoli, s(m)o se nekateri pac odlocili za tovrstno “kampanjo” – ampak ne, ne gre za oglasevanje, temvec za prinasanje pozitivnega sporocila svetu – pa ne “kr nekega pozitivnega sporocila”, ampak bistvenega sporocila krscanstva. Zakaj jumbo plakati? Zakaj pa ne?

    Seveda pa ima vsak pravico do svojega lastnega mnenja o tovrstnih “prijemih”.

    Kje s(m)o dobili denar? Kje ga je pa za svoj misijon dobila Mati Terezija? Ali kje ga dobijo drugi misijonarji? Prepricana sem, da ga je priskrbela Bozja Previdnost – iz prostovoljnih prispevkov iz vseh koncev in krajev.

    Se pa ne strinjam s trditvijo, da plakat ne bo nic spremenil. Pustimo, naj Bog deluje – mi pac le zelimo slediti Njegovim navdihom. Saj vsak od nas, ki smo pri jezusmedia.com, gre neko zelo, zelo konkretno pot z Bogom. Ja, nekateri tudi z “oznanjevanjem” na ulici, kot je to vsecno “truntu” … 😉 Za “jumbo” projekt smo pa pac le dali na razpolago talente, ki so Bozji dar in seveda se vsak od nas zaveda, da so plakati le kapljica v morje.

    Je pa obisk spletnih strani izjemno visok in na teh straneh so tudi konkretne povezave na “ponudbo” Cerkve – Cerkev pa naj ljudem ponudi, kar je njeno bistvo: odresenje po Jezusu Kristusu, ker je On srcika vsega, kar se mi “gremo”, ne pa nasi projekti in nase ideje itd.; vse, kar mi delamo, naj vodi k Njemu, pa bo. V tem primeru koncnice .com, .net., .org in ostale pripombe sploh niso vec pomembne.

    Mati Terezija je nekoc izrazila svojo skrb nad tem, da nekateri se niso resnicno srecali Jezusa. Veste, ko se to zgodi – namrec, ko nekdo zares sreca in spozna, kdo je Jezus Kristus,- mi lahko verjamete, da bi naredil se kaj vec kot jumbo plakate, ce bi bilo mogoce … 😉

    Vsem zelim lep advent in kaksno res pristno srecanje z Jezusom. Potem se ne bo nihce vec spraseval, od kod denar za jumbote … 🙁

    Bog vas zivi!

  12. 1tastar

    Ne verjamem, da bi kdo, ki je ofral za mater Terezo (za vas Terezijo), še kaj dal, da se bo iz njegovega denarja financiral jumboplakat.

  13. 1tastar

    Zdaj vidim, v čem je razlika med verniki in ateisti.

    Alenka lepo pohvali, na Vest.si te pa, čim kaj napišeš, ali komentiraš, vsi po vrsti oblajajo.

  14. Blitz

    Meni se način oglaševanja sploh ne zdi sporen. Predvsem pa je najlažje nič ne narediti, potem pa kritizirati.

    Vsak prispevek v tej smeri je pomemben. Pri nas gori imamo akcije z istim ciljem zastavljene na bolj osebni ravni. Vsekakor pa s kamnom na kamen zidamo palačo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.