1766 - papež Klemen VII., okrožnica Christiana reipublica salus, odlomek iz nje svari k budnosti pri izdaji in tiskanju knjig.
1832 - papež Gregor XVI., okrožnica Mirari vos, poudari nujnost ustanavljanja "dobrega tiska", ki bo branil papeža in stališča Cerkve; posledično začne 1861 izhajati l'Osservatore Romano.
1936 - papež Pij XI., okrožnica Vigilanti Cura, prva v celoti govori o množičnih medijih - o filmu kot umetnosti, industriji in zabavi.
1957 - papež Pij XII., okrožnica Miranda prorsus, govori o elektronskih medijih: filmu, radiu, televiziji; pozitiven pristop do medijev.
1959 - papež Janez XXIII., odlok Boni pastoris, z njim ustanovi papeško komisijo za družbeno obveščanje.
1964 - 2. vatikanski koncil, Inter mirifica (Odlok o sredstvih družbenega obveščanja), prvi dokument o množičnih medijih, ki ga je izdal koncil.
1971 - Papeški svet za družbeno obveščanje, Communio et progressio (Občestvo in napredek), vodilo delavcev na področju cerkvenih in drugih medijev.
1986 - Kongregacija za katoliško vzgojo, Navodila za vzgojo bodočih duhovnikov glede sredstev družbenega obveščanja, poudarijo izjemen pomen medijske izobrazbe duhovnikov.
1989 - Papeški svet za družbeno obveščanje, Pornografija in nasilje v sredstvih družbenega obveščanja, daje navodila in posebne opredelitve ter načine, kako odgovoriti na te pojave.
1989 - Papeški svet za družbeno obveščanje, Kriteriji za ekumensko in medversko sodelovanje na področju sredstev družbenega obveščanja, spodbuja vse napore za ekumensko sodelovanje, da bi tako s pomočjo boljše uporabe medijev uresničili celostni napredek človeka.
1992 - Kongregacija za nauk vere, Navodilo o nekaterih vidikih uporabe sredstev družbenega obveščanja pri pospeševanju verskega nauka, koristna sinteza pravnih norm Cerkve o knjigah in spisih, ki zadevajo katoliško dogmatiko in moralko.
1992 - Papeški svet za družbeno obveščanje, pastoralno navodilo AEtatis Novae (Na pragu novih časov), med drugim obravnava tudi vprašanje ekonomske nadvlade v mednardoni komunikaciji s strani nekaterih mednarodnih združenj; podčrta nujnost komunikacijskega vidika pri pastoralnem načrtovanju.
1997 - Papeški svet za družbeno obveščanje, Etika oglaševanja, obravnava pozitivne in negativne vidike oglaševanja na gospodarskem, političnem in kulturnem področju ter na področju vere in morale.
2000 - Papeški svet za družbeno obveščanje, Etika v družbenem obveščanju, poudari pozitivno razmerje Cerkve do medijev; želi pospešiti dialog in razpravo o perečih etičnih problemih, ki jih odpirajo nove tehnologije množičnih medijev.
2002 - Papeški svet za družbeno obveščanje, Etika na internetu, dokument opozori da sta človeška oseba in človeška skupnost cilj in mera uporabe sredstev družbenega obveščanja; obravnava tudi vprašanje zasebnosti, varnosti in zaupnosti podatkov, avtorskih pravic in intelektualne lastnine.
2002 - Papeški svet za družbeno obveščanje, Cerkev in internet, dokument poudari, da je internet za Cerkev izziv in ne grožnja; ljudje na vseh cerkvenih ravneh naj bi uporabljali internet na ustvarjalen način pri izpolnjevanju svojih nalog.
Od leta 1967 vsako leto izide papeževa poslanica ob svetovnem dnevu družbenega obveščanja:
2002 - papež Janez Pavel II., Internet: novi forum za oznanjevanje evangelija, poslanica vabi, naj svet interneta dobi tudi glas in podobo Kristusa, kajti kjer ni prostora za Kristusa tudi ni prostora za človeka.